Lovely London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Deborah - WaarBenJij.nu Lovely London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Deborah - WaarBenJij.nu

Lovely London

Door: Deborah

Blijf op de hoogte en volg Deborah

23 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Oops.. Hello Friday, and hello everyone! :)

Nou, de Towerbridge heb ik gevonden hoor! Ik dacht dat het nog wel een eindje weg zou zijn, om de hoek, maar het is dus letterlijk om de hoek. Ik liep op mijn gemakje naar de bushalte toe en keek in de richting van de Towerbridge, toen zag ik hem dus al. Waarom heb ik dat nou nog nooit eerder gezien? Ik race blijkbaar altijd gelijk naar huis als ik de bus uitstap.
Ik kon de afstand makkelijk lopen, maar de bus kwam er al aan dus dan weet je het wel. Een minuutje in de bus en ik stond op de Towerbridge. Heb hier een paar foto's genomen met mijn ontzettend leuke selfiestick, die toch net wat leuker is wanneer je een groepsfoto maakt dan wanneer je vriendloos in je eentje op de foto moet.
Nog even een stukje de Queenwalk opgelopen, daar zag ik dus dat er een nieuwe attractie geopend is: je kunt nu op een glazen vloer over de bovenkant van de Towerbridge lopen, met een supergaaf uitzicht. Dat ga ik uiteraard nog doen binnenkort!
Daarna ben ik naar school gegaan en na school stond er weer wat leuks op het programma, namelijk London Eye by night. Wauw! De bomen voor de London Eye zijn versierd met blauwe lichtjes en het rad zelf is rood gekleurd in het donker. Wat mooie plaatjes geschoten en daarna het rad in :). Ik had het uitzicht al twee keer overdag gezien, toen ik hier van de zomer was en een paar jaar geleden, maar ik moet zeggen: London by night moet je toch echt eens van bovenaf gezien hebben. Nog mooier dan overdag!

Dinsdag en woensdag drukke dagen gehad op school, verder niet zo heel veel bijzonders gedaan.

Donderdag ook een drukke dag op school, maar 's avonds hadden we een feest in de club Ministry of Sound, dus ik moest nog even een outfit scoren in de stad. Huphup, snel de stad in, naar huis, omkleden en door naar een etentje! We zijn met een groepje bij een Nederlands meisje in haar residentie gaan eten, gezellig! Lekkere pasta op, daarna begon een drankspelletje. Ik heb lekker toegekeken en de tissues uitgedeeld, HAHA.
Om een uur of 11 zijn we naar de party gegaan, de weg er naar toe was erg gezellig. Leuke meiden, leuke jongen (hij is gay, ik hou er gewoon van). Uiteindelijk in de club lekker wat gedanst en ik heb vooral hard gelachen.
Om een uur of 02.00 weer naar huis gegaan, en ik weet nog steeds niet hoe het komt, maar toen ik eenmaal op bed lag en op de klok keek, was het al 03.30! En de wekker ging 05.30. Fijn!

Vanmorgen dus vroeg op, oef, dat was even lastig. Ik wilde eerst mijn eerste twee uur lecture overslaan, maar ja, ik ben en blijf een good girl (HAHA), dus ik ben gewoon gegaan. Uiteindelijk was ik daar heel blij om, want de lecture was super interessant. Het ging over hoe je negatieve gedachten zich uiten in je emoties, je mood en je gezondheid. Ook over de 5 dingen die zo belangrijk zijn om de 'purpose of your life' te vinden. Erg toevallig ook, want ik ben net in een boek begonnen met precies dit onderwerp, omdat ik mijn 'purpose of life' heel graag wil vinden. Of nee, toeval bestaat niet..
Hey, I guess I'm on the right track!! ;)

Enjoy the weekend!
Love xx

  • 23 Januari 2015 - 19:52

    Nichtje Liesje:

    Hei Deborah,
    Wat leuk dat je het daar fijn en leuk heb.
    Heeeeeeeeeel veel plezierrrrrrrrr.
    Tot snel nog een paar weekjes toch? Och wat gaat het snel.

    See you have a Nice time.

    Xjes je nichtje liesje

  • 23 Januari 2015 - 20:03

    Vera:

    Wat schrijf je leuk!net of ik naast je zit!Veel plezier!xxx

  • 23 Januari 2015 - 20:19

    Cor:

    Hello Princes
    Sounds good, I think you are on the right track.

    We love you x

  • 23 Januari 2015 - 22:10

    Je Mams:

    Hoi lieve dee
    Wat gaat de tyd toch best snel ,alweer bijna 2 weekjes ,al lijkt het soms voor mij al veel langer !
    Fijn om je verhaal weer te lezen ,en dat het goed gaat !
    Ben trots op je xxxxx

  • 24 Januari 2015 - 09:38

    Ton:


    Two weeks left and two weeks to go ,time goes fast, nice to hear that you enjoy your time in London.
    Ohayo gozaimasu is goodmorning in JAPANEES.(can you talk with your roommate)
    Is she still snore?
    Have a Nice weekend from all of us.


  • 24 Januari 2015 - 15:47

    Je Vader:

    Oopsie de poopsie
    hi dee,
    fijn weer eens wat van je te lezen! ben benieuwd naar die 5 punten die van belang zijn om het doel van je leven te ontdekken. klinkt zwaar hoor, het doel van je leven. misschien is het wel niet veel meer dan het leven overnemen en doorgeven, van generatie op generatie om zo de generaties voor eeuwig te laten leven. of misschien sta je wel niet zelf centraal, maar anderen. en gaat het dus niet zo om wat je zegt of presteert, maar wat je doet om je medemens te steunen.
    ik hoop dat je in een volgende blog een tipje van de sluier op kan lichten. dan kunnen we er over twee weken weer gezellig over praten en kijken welke middelen om je doel te bereiken of welke actiepunten eruit voortspruiten....
    fijne weken nog en tot je volgende blog ;-)
    kind regards from beautiful bab
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London, baby!

Op zondag 11 januari vertrek ik voor 4 weekjes naar LONDEN!

Na een beetje vast te hebben gezeten in mijn 'wie & wat ben ik', heb ik besloten om mijn baan op te zeggen en uit te gaan zoeken wat ik wil gaan doen. Engels leren en een tijdje de hort op gaan stond hoog bovenaan mijn lijstje, dus ik dacht: waarom deze twee niet combineren? Na een tijdje twijfelen tussen LA en Londen, heb ik uiteindelijk voor Londen gekozen. Voor degenen die mij goed kennen, weten waarom: ik ben heimwee-achtig en wil graag veel contact met thuis houden (ookal ben ik maar een weekend weg). Met het tijdsverschil Amerika/Nederland wordt dit best ingewikkeld, en wat dat betreft is Londen naast de deur :) Voor mij dus ideaal, want zo kom ik toch een beetje los van thuis, ben ik volledig op mijzelf aangewezen, maar zijn mijn familie en vriend toch op een snel overbrugbare afstand (soms zit het tussen de oren, hè?).

Van zondag 11 januari tot zondag 8 februari verblijf ik in een gastgezin in Londen, ik weet momenteel nog niet precies waar. Ik ga 5 dagen per week 4,5 uur per dag naar school om Engelse les te volgen, en de tijd daarbuiten heb ik lekker voor mijzelf! Via de website van de organisatie waar ik mee reis, EF, heb ik al een aantal 'vrienden' gemaakt, van Chili tot Italië en van Zwitserland tot Brazilië. Supergaaf!

Ik heb er onwijs veel zin in, en ookal zijn het 'MAAR' 4 weken, ik weet dat een aantal mensen het leuk vinden om op de hoogte te blijven en ik vind het leuk om jullie op de hoogte te houden!!

Tot 11 januari :)

Liefs, Deborah

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2015

See you next time, London!

02 Februari 2015

Landan's calling

28 Januari 2015

Time flies!

23 Januari 2015

Lovely London

18 Januari 2015

Life is good
Deborah

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 20124

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 08 Februari 2015

London, baby!

Landen bezocht: