Life is good - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Deborah - WaarBenJij.nu Life is good - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Deborah - WaarBenJij.nu

Life is good

Door: Deborah

Blijf op de hoogte en volg Deborah

18 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Let's update! :)
Ondertussen is het alweer zondag, de laatste 3 dagen zijn echt voorbij gevlogen!!
Nadat ik vrijdag klaar was op school, ben ik samen met het Nederlandse meisje dat ik heb leren kennen de stad ingegaan. Op dit soort momenten is het toch wel erg jammer dat ik geen inkomen meer heb, want de enorme Topshop was erg verleidelijk... Ik kon het dan ook niet laten om een mooie sjaal/cape achtig iets te kopen. Ik heb mezelf beloofd dat als ik de komende drie weken netjes met mijn geld omga (lees: zuinig ben), ik nog 1 of 2 leuke dingen mag kopen. Meer past ook niet in de koffer, dus dat scheelt weer.

Vrijdagavond ben ik bij datzelfde Nederlandse meisje gaan eten samen met een Belgisch meisje. We hebben pannenkoeken met kaas gemaakt! Haha lekker Nederlands.
Later op de avond zijn we nog naar een feestje geweest in het studentenhuis van EF (EF is de organisatie waar ik mee ben). Het was erg gezellig, ik ben alleen niet al te lang gebleven en ging om 23.30 naar huis. Partypooperrrrr.

Zaterdag weer vroeg op, ik en een Frans meisje zouden naar de wisseling van de wacht gaan kijken om 11.00. We kwamen daar, bleek er pas zondag om 11.30 weer een wisseling te zijn! Jammmmmer. Maarja, still 3 weeks left to see it :)
We hebben wat rondgelopen en zijn uiteindelijk lekker gaan lunchen op Trafalgar Square, bij de Garfunkel. Jammie!
Na de lunch stonden er buiten 2 meiden te wachten, uit Frankrijk en Duitsland. We hebben met zn vieren wat sight seeing gedaan en hebben daarna een afternoon tea gedaan bij een schattige patteserie. Warme brownie met vanille ijs, de beste brownie die ik ooit gegeten heb. Hmmm.
Wat ik de 3 voorgaande keren niet gezien heb, is dat Londen ook kleine, gezellige straatjes heeft waar echt een leuk sfeertje hangt. Ik dacht dat het alleen maar groots was, zoals Oxford street en Regent street. Niet dus, nice :)
De zaterdagavond heb ik lekker in bed gespendeerd, erg fijn, al zeg ik het zelf.

Vandaag heb ik op de televisiezender E! de marathon van de Kardashians gekeken. Lekker lui, en goed voor de taal zullen we maar zeggen haha.
Het andere meisje is net aangekomen, ze komt uit Japan. Ze had een heel schattig Japans spiegeltje meegenomen als cadeautje voor mij, echt zo lief! Ik neem het maar op de koop toe dat ze smakt met eten. Haha grapje. Ze smakt wel, maar dat is geloof ik normaal in Japan.

Morgen ga ik misschien de Towerbridge eens even bekijken, die ligt hier namelijk om de hoek. Ik ben totaal mijn orientatie kwijt (sterker nog, die heb ik nooit gehad), dus ik ben benieuwd of ik hem kan vinden hahah. Jullie gaan het lezen de volgende keer :)


Love xxxx

  • 18 Januari 2015 - 23:38

    Je Mams :

    hoi deetje
    Wat een mooi verhaal weer ,ik zou er toch over denken om schrijfster te worden daar ben je zeker goed in !
    Fijn om te lezen dat het goed gaat !
    Slaap lekker ,spreek je snel weer xx

  • 19 Januari 2015 - 08:11

    Nichtje Liesje:

    Heeeiii Deborah.
    Wat leuk om dit te horen heel veel plezier verder nog
    Xx

  • 19 Januari 2015 - 08:11

    Nichtje Liesje:

    Heeeiii Deborah.
    Wat leuk om dit te horen heel veel plezier verder nog
    Xx

  • 19 Januari 2015 - 13:01

    Mike:

    Hee schat!
    Weer een erg leuk verhaal om te lezen.
    Ben blij dat het al een stuk beter gaat en het al een stuk leuker is!
    En je hebt gelijk dat je nu zuinig omgaat met je geld, zodat je aan het einde van de trip nog wat leuks kan kopen (ps. niet met mijn creditcard)!!
    Heel veel plezier en succes vandaag nog!
    Xxxx love you

  • 19 Januari 2015 - 19:40

    Leendert En Marjan:

    Hoi Deborah,
    We wensen je een leuke, gezellige en leerzame tijd in Londen.
    Zo te lezen, gaat je dit nu wel lukken.
    We blijven je via de blog volgen.
    Liefs

  • 19 Januari 2015 - 20:50

    Els Hogendoorn:

    Hello Deborah.

    I'm glad to read that everything is alright with you .now back to normal language'
    Ik heb met plezier de vorige verslagen gelezen en ben van plan de rest ook te volgen.
    geniet van Londen het is echt een leuke stad.

  • 21 Januari 2015 - 19:11

    Wve:

    Let's update! (-; Ondertussen is het alweer woensdag....

    Hee
    Kleine Dee
    Maak je niks meer mee,
    of durf je het niet te de-e-len
    maak ons weer eens blij
    nog een blog erbij
    groot plezier voor velen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London, baby!

Op zondag 11 januari vertrek ik voor 4 weekjes naar LONDEN!

Na een beetje vast te hebben gezeten in mijn 'wie & wat ben ik', heb ik besloten om mijn baan op te zeggen en uit te gaan zoeken wat ik wil gaan doen. Engels leren en een tijdje de hort op gaan stond hoog bovenaan mijn lijstje, dus ik dacht: waarom deze twee niet combineren? Na een tijdje twijfelen tussen LA en Londen, heb ik uiteindelijk voor Londen gekozen. Voor degenen die mij goed kennen, weten waarom: ik ben heimwee-achtig en wil graag veel contact met thuis houden (ookal ben ik maar een weekend weg). Met het tijdsverschil Amerika/Nederland wordt dit best ingewikkeld, en wat dat betreft is Londen naast de deur :) Voor mij dus ideaal, want zo kom ik toch een beetje los van thuis, ben ik volledig op mijzelf aangewezen, maar zijn mijn familie en vriend toch op een snel overbrugbare afstand (soms zit het tussen de oren, hè?).

Van zondag 11 januari tot zondag 8 februari verblijf ik in een gastgezin in Londen, ik weet momenteel nog niet precies waar. Ik ga 5 dagen per week 4,5 uur per dag naar school om Engelse les te volgen, en de tijd daarbuiten heb ik lekker voor mijzelf! Via de website van de organisatie waar ik mee reis, EF, heb ik al een aantal 'vrienden' gemaakt, van Chili tot Italië en van Zwitserland tot Brazilië. Supergaaf!

Ik heb er onwijs veel zin in, en ookal zijn het 'MAAR' 4 weken, ik weet dat een aantal mensen het leuk vinden om op de hoogte te blijven en ik vind het leuk om jullie op de hoogte te houden!!

Tot 11 januari :)

Liefs, Deborah

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2015

See you next time, London!

02 Februari 2015

Landan's calling

28 Januari 2015

Time flies!

23 Januari 2015

Lovely London

18 Januari 2015

Life is good
Deborah

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 20102

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 08 Februari 2015

London, baby!

Landen bezocht: