Time flies! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Deborah - WaarBenJij.nu Time flies! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Deborah - WaarBenJij.nu

Time flies!

Door: Deborah

Blijf op de hoogte en volg Deborah

28 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Time flies when you're having fun..
Ja, ik heb het best naar mijn zin :)

Afgelopen zaterdag ben ik een dagje in mijn eentje op stap geweest. Af en toe is dat best wel eens fijn! Het was heerlijk weer, dus ik ben naar het Hyde Park gegaan en heb daar een stuk gewandeld. Vlakbij het park heb je het grote warenhuis Harrods, dus daar ben ik daarna even heengegaan. Hm. Niet helemaal voor mijn portomonnee weggelegd, om het zo maar te zeggen. En om even mijn verdwaal-verhaal in stand te houden: ook hier was ik de weg kwijt. Ik kon de uitgang gewoon niet vinden, ik belandde iedere keer weer in de food hall. Ook niet erg natuurlijk. HAHA.
Nadat ik na 5 rondjes de uitgang gevonden had, ben ik nog even de stad in gegaan. Ik heb wat gegeten en gedronken bij de Starbucks, en daarna vond ik het wel welletjes: op naar huis.

Zaterdagavond en zondag he-le-maal niets uitgevoerd. Achteraf is dat altijd wel weer zonde, maar aan de andere kant had ik wel wat slaap nodig, aangezien ik halve nachten heb sinds mijn kamergenootje hier is. Ze is ontzettend aardig, maar ze ademt heel erg zwaar en snurkt. Ik word altijd midden in de nacht wakker en verplaats dan naar de woonkamer, maar ik kom niet echt meer in slaap.. Beetje jammer.

Maandag ben ik weer naar school geweest, m'n SPINS zijn omgewisseld! Yeah! Ik zit nu in de grammar klas, dus ik hoop in die 4 lessen nog wat nieuws te leren.

Gister ben ik naar school geweest, en in de avond ging ik lekker sushi eten met wat meiden! Jammie. Ik moest best nog een tijdje wachten tussen school en het etentje in, dus had maar weer bedacht om nog even naar de stad te gaan, in mn eentje. Ik stapte uit bij Picadilly Circus, en als je dan vanuit de underground naar bovenloopt sta je gelijk met je neus tegen de TV schermen. Het was al donker en het was best druk, allemaal groepjes en mensen die met elkaar winkelden. Dat was eigenlijk weer even het moment dat ik dacht: hm, ja, ik ben hier toch echt alleen. Ik wil naar huis! (Dat is nu wel weer over hoor, ik wil nog steeds naar huis, maar wel pas over anderhalve week:))
Ik ben nog even de stad in gelopen om daarna maar weer terug te gaan naar school, zodat ik samen met drie andere meiden naar de Sushi Salsa in Camden town kon reizen.

Ik moet laat beginnen vandaag, dus ik ga eerst nu even naar de stad om oordoppen te kopen. Dan kan ik me nog een beetje vertonen als ik over anderhalve week lekker naar huis kom! Hahah.

Xxx

  • 28 Januari 2015 - 16:05

    JE Mams :

    hoi dee fijn weer wat van je te horen en zien was alweer even geleden

  • 28 Januari 2015 - 16:11

    Je Mams :

    de helft van mn berichtje is weg zie ik ?beginnen we even opnieuw toch ,?
    Dat slapen van jou dat weet wat
    Is heel vervelend ,hoop dat je dopjes vind .
    Je slaapt lekker over 11 daagjes weer lekker rustig thuis

  • 28 Januari 2015 - 16:13

    Je Mams :

    geniet er nog lekker van !!
    Tot horens ,veel liefs van mij xxxxx

  • 28 Januari 2015 - 16:19

    Paps:

    leuk stukje weer! xx

  • 28 Januari 2015 - 17:17

    Willeke:

    Hoi Deborah,
    Al zijn wij niet echt familie en je dus niet op mij kan lijken, herken ik dat verdwalen wel. Inmiddels weet ik in dit huis -na 6 jaar- de weg wel. Nog niet zo heel lang geleden was ik hier in ons eigen dorp weer verdwaald. Roeland zegt dan altijd: "Ach je komt altijd ergens uit" en dat is ook zo.
    Als ik jou gezellige verhalen lees, ga jij volgens mij in dat "verre" London pas echt beseffen dat -al voel je je daar wel eens alleen- , er hier in Nederland mensen zijn die heel veel van jou houden en dat jij voor hen heel waardevol bent. Ik wens jou nog een gezellig poosje aan de overkant en wat gaat de tijd toch snel voor je het weet zet je weer voet op Nederlandse bodem.
    Lieve groet van Willeke

  • 28 Januari 2015 - 19:49

    Nichtje Liesje:

    Hei Deborah.
    Slim hoor de weg kwijt ( m'n slimste nicht die ik heb haha )
    Marja gelukkig blijf je er nog :) nog heel veel plezier en tot snel.
    En tja.... Sommige mensen snurken koop dan maar snel iets.
    Xx liesje

  • 29 Januari 2015 - 11:48

    Els Hogendoorn:

    Hoi Deborah.

    Wat fijn dat je het naar je zin hebt. En weet je Londen is zo groot daar raak je nooit uitgekeken.
    Ben je al bij de M&M store geweest. Die winkel is ook niet goed voor je portomonnee. Maar wel heel leuk. En niet te vergeten heb je de wisseling van de wacht al gezien. dat was de vorige keer niet gelukt. En de Tower als ik het goed heb woon je daar op het moment dichtbij. Nou ik hoor het wel een keer.
    Nog veel plezier.

    groetjes Els.

  • 29 Januari 2015 - 11:48

    Els Hogendoorn:

    Hoi Deborah.

    Wat fijn dat je het naar je zin hebt. En weet je Londen is zo groot daar raak je nooit uitgekeken.
    Ben je al bij de M&M store geweest. Die winkel is ook niet goed voor je portomonnee. Maar wel heel leuk. En niet te vergeten heb je de wisseling van de wacht al gezien. dat was de vorige keer niet gelukt. En de Tower als ik het goed heb woon je daar op het moment dichtbij. Nou ik hoor het wel een keer.
    Nog veel plezier.

    groetjes Els.

  • 29 Januari 2015 - 15:27

    Els :

    Sorry drukte te lang op reactie plaatsen en toen stond het er 2 keer.

  • 29 Januari 2015 - 22:46

    Ton:

    Jij gaat je plekje nog vinden daar in Londen, en gaat nog heimwee krijgen naar Londen als je straks weer thuis bent, wat kan het toch veranderen, geniet er daarom nog maar goed van.
    Succes xx

  • 30 Januari 2015 - 09:34

    Yvonne:

    Hi Deborah!

    Super knap dat je deze stap heb gewaagd en leuk om je blog te lezen.
    Nog veel plezier met dit avontuur!
    Life begins at the end of your comfort zone :-)

    Groetjes Yvonne

  • 31 Januari 2015 - 09:50

    Ton:

    one week to go, it's count down now, enjoy your weekend. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London, baby!

Op zondag 11 januari vertrek ik voor 4 weekjes naar LONDEN!

Na een beetje vast te hebben gezeten in mijn 'wie & wat ben ik', heb ik besloten om mijn baan op te zeggen en uit te gaan zoeken wat ik wil gaan doen. Engels leren en een tijdje de hort op gaan stond hoog bovenaan mijn lijstje, dus ik dacht: waarom deze twee niet combineren? Na een tijdje twijfelen tussen LA en Londen, heb ik uiteindelijk voor Londen gekozen. Voor degenen die mij goed kennen, weten waarom: ik ben heimwee-achtig en wil graag veel contact met thuis houden (ookal ben ik maar een weekend weg). Met het tijdsverschil Amerika/Nederland wordt dit best ingewikkeld, en wat dat betreft is Londen naast de deur :) Voor mij dus ideaal, want zo kom ik toch een beetje los van thuis, ben ik volledig op mijzelf aangewezen, maar zijn mijn familie en vriend toch op een snel overbrugbare afstand (soms zit het tussen de oren, hè?).

Van zondag 11 januari tot zondag 8 februari verblijf ik in een gastgezin in Londen, ik weet momenteel nog niet precies waar. Ik ga 5 dagen per week 4,5 uur per dag naar school om Engelse les te volgen, en de tijd daarbuiten heb ik lekker voor mijzelf! Via de website van de organisatie waar ik mee reis, EF, heb ik al een aantal 'vrienden' gemaakt, van Chili tot Italië en van Zwitserland tot Brazilië. Supergaaf!

Ik heb er onwijs veel zin in, en ookal zijn het 'MAAR' 4 weken, ik weet dat een aantal mensen het leuk vinden om op de hoogte te blijven en ik vind het leuk om jullie op de hoogte te houden!!

Tot 11 januari :)

Liefs, Deborah

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2015

See you next time, London!

02 Februari 2015

Landan's calling

28 Januari 2015

Time flies!

23 Januari 2015

Lovely London

18 Januari 2015

Life is good
Deborah

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 20103

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 08 Februari 2015

London, baby!

Landen bezocht: