Here I am! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Deborah - WaarBenJij.nu Here I am! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Deborah - WaarBenJij.nu

Here I am!

Door: Deborah

Blijf op de hoogte en volg Deborah

11 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Daar ben ik dan! De dag waar ik zolang vol ongeloof naar uit heb gekeken (ga ik dit echt doen?!) is eindelijk daar. Het gedag zeggen viel een beetje tegen, het liefst had ik Mike meegenomen in mijn koffer, maar helaas!
Na de douane mn tranen gedroogd en mezelf moed ingesproken, toen was het eigenlijk vrij snel over. Even een theetje gedaan bij de Starbucks en daarna kon ik eigenlijk gelijk doorlopen naar de gate, door de security check. Nadat er een stuk of 60 mensen al doorheen waren, kwam het personeel erachter dat we bij de verkeerde gate stonden, dus moesten we een half uurtje wachten totdat we weggesluist werden via allemaal doorgangen, zodat we niet weer allemaal door de check heen hoefden. 14.40 gingen we de lucht in, en rond 15.40 stonden we alweer aan de grond :)
Op het vliegveld werd ik opgehaald door een taxi via mijn school, de man achter het stuur was Duits, en hij vroeg zich af wat ik in hemelsnaam in Londen kwam doen ('je spreekt al zo goed Engels!'). Na een ritje van drie kwartier aangekomen bij mn gastgezin. Van de buitenkant ziet het er niet echt fijn uit, maar ze verwelkomde me heel vriendelijk en de binnenkant van het huisje is gezellig en BRANDSCHOON (yes!!). Ze liet me eerst even alleen op mn kamer, waar ik eigenlijk best van schrok want ik had gelezen dat sommige gastgezinnen niet echt contact willen met de student. Een half uurtje later ging ik maar eens een kijkje nemen in de woonkamer en we hebben een half uur lekker zitten kletsen, gelukkig!! Ook zij vroeg zich af waarom ik Engels kom leren HAHA ongeloofelijk.
Ik ga zo lekker mn bedje in, morgen is het vroeg dag! Om 08.30 moet ik op de school aanwezig zijn. Ik heb er zinnnnn in!
Goodnight and much love from LONDON (aaaaaiiiiaaaaaiiiiaaaaiiiaaaaaaaaaiiiiiii (het blijft een afrikaans gezin waar ik in zit))

  • 11 Januari 2015 - 20:57

    Margriet:

    Nou lieverd, ik ben blij dat alles goed gegaan is.
    Fijn dat de eerste indrukken goed zijn!
    Welterusten en voor morgen, veel plezier!

  • 11 Januari 2015 - 21:01

    Je Mams:

    ik heb je al gesproken en ben er van overtuigd dat je daar in je gastgezin een leuk plekje hebt gevonden ,veel succes morgen en slaap lekker xxxx

  • 11 Januari 2015 - 21:07

    Vera:

    Veel plezier en succes kanjer!

  • 11 Januari 2015 - 22:28

    Ton:

    Enjoy your time in LONDON x

  • 12 Januari 2015 - 15:40

    Linda:

    Hoi Deborah,

    Heel erg leuk dat je deze stap maakt zeg! Ik hoop dat je een fijne tijd hebt in Londen!
    Veel plezier, geniet ervan!

  • 12 Januari 2015 - 21:11

    Janie :

    Hoi Deborah,
    Wat leuk om je zo te kunnen volgen, ik wens je een mooie tijd daar!
    Geniet van alles en weet je als je dan straks weer thuis ben dan waardeer je alles weer zo!
    Misschien wordt je straks wel lerares Engels.

    liefs Janie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London, baby!

Op zondag 11 januari vertrek ik voor 4 weekjes naar LONDEN!

Na een beetje vast te hebben gezeten in mijn 'wie & wat ben ik', heb ik besloten om mijn baan op te zeggen en uit te gaan zoeken wat ik wil gaan doen. Engels leren en een tijdje de hort op gaan stond hoog bovenaan mijn lijstje, dus ik dacht: waarom deze twee niet combineren? Na een tijdje twijfelen tussen LA en Londen, heb ik uiteindelijk voor Londen gekozen. Voor degenen die mij goed kennen, weten waarom: ik ben heimwee-achtig en wil graag veel contact met thuis houden (ookal ben ik maar een weekend weg). Met het tijdsverschil Amerika/Nederland wordt dit best ingewikkeld, en wat dat betreft is Londen naast de deur :) Voor mij dus ideaal, want zo kom ik toch een beetje los van thuis, ben ik volledig op mijzelf aangewezen, maar zijn mijn familie en vriend toch op een snel overbrugbare afstand (soms zit het tussen de oren, hè?).

Van zondag 11 januari tot zondag 8 februari verblijf ik in een gastgezin in Londen, ik weet momenteel nog niet precies waar. Ik ga 5 dagen per week 4,5 uur per dag naar school om Engelse les te volgen, en de tijd daarbuiten heb ik lekker voor mijzelf! Via de website van de organisatie waar ik mee reis, EF, heb ik al een aantal 'vrienden' gemaakt, van Chili tot Italië en van Zwitserland tot Brazilië. Supergaaf!

Ik heb er onwijs veel zin in, en ookal zijn het 'MAAR' 4 weken, ik weet dat een aantal mensen het leuk vinden om op de hoogte te blijven en ik vind het leuk om jullie op de hoogte te houden!!

Tot 11 januari :)

Liefs, Deborah

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2015

See you next time, London!

02 Februari 2015

Landan's calling

28 Januari 2015

Time flies!

23 Januari 2015

Lovely London

18 Januari 2015

Life is good
Deborah

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 20115

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 08 Februari 2015

London, baby!

Landen bezocht: