Deborah goes... LONDON! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Deborah - WaarBenJij.nu Deborah goes... LONDON! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Deborah - WaarBenJij.nu

Deborah goes... LONDON!

Door: Deborah

Blijf op de hoogte en volg Deborah

04 Januari 2015 | Nederland, Amsterdam

Op zondag 11 januari vertrek ik voor 4 weekjes naar LONDEN!

Na een beetje vast te hebben gezeten in mijn 'wie & wat ben ik', heb ik besloten om mijn baan op te zeggen en uit te gaan zoeken wat ik wil gaan doen. Engels leren en een tijdje de hort op gaan stond hoog bovenaan mijn lijstje, dus ik dacht: waarom deze twee niet combineren? Na een tijdje twijfelen tussen LA en Londen, heb ik uiteindelijk voor Londen gekozen. Voor degenen die mij goed kennen, weten waarom: ik ben heimwee-achtig en wil graag veel contact met thuis houden (ookal ben ik maar een weekend weg). Met het tijdsverschil Amerika/Nederland wordt dit best ingewikkeld, en wat dat betreft is Londen naast de deur :) Voor mij dus ideaal, want zo kom ik toch een beetje los van thuis, ben ik volledig op mijzelf aangewezen, maar zijn mijn familie en vriend toch op een snel overbrugbare afstand (soms zit het tussen de oren, hè?).

Van zondag 11 januari tot zondag 8 februari verblijf ik in een gastgezin in Londen, ik weet momenteel nog niet precies waar. Ik ga 5 dagen per week 4,5 uur per dag naar school om Engelse les te volgen, en de tijd daarbuiten heb ik lekker voor mijzelf! Via de website van de organisatie waar ik mee reis, EF, heb ik al een aantal 'vrienden' gemaakt, van Chili tot Italië en van Zwitserland tot Brazilië. Supergaaf!

Ik heb er onwijs veel zin in, en ookal zijn het 'MAAR' 4 weken, ik weet dat een aantal mensen het leuk vinden om op de hoogte te blijven en ik vind het leuk om jullie op de hoogte te houden!!

Tot 11 januari :)

Liefs, Deborah

  • 11 Januari 2015 - 13:19

    Je Mams :

    Veel succes ,ben trots op je xx

  • 11 Januari 2015 - 14:19

    Pappie:

    Hoi Deborah,
    Ik wens je een goede zoektocht naar jezelf. om je wat te helpen: je bent een lief eigenzinnig creatief meisje dat vaak ten onrechte iets te veel aan zichzelf twijfelt. Kun je er wat mee?
    Goed dat je deze stap zet en ik hoop dat het je zelfvertrouwen opschroeft.
    Veel studieplezier en geniet van het goede dat op je pad komt.
    Houd je creditcard in je portemonnee. Niet het hebben of kopen, maar het leren, denken, ervaren en doen staan centraal.
    Succes. en kusjes, ook aan Mike.

  • 11 Januari 2015 - 18:14

    Ton:

    Have a nice time in LONDON. XX TON META STEPHANIE TOM

  • 11 Januari 2015 - 18:27

    Nichtje Liesje:

    Hei heel veel plezier en succes tot snel have a Nice time tot snel. Youre little cousin is proud to you

  • 11 Januari 2015 - 19:30

    Jolanda&Cor:

    We love you, have a very nice time!

  • 11 Januari 2015 - 19:37

    Nick&Daphne:


    Dear Deborah,
    Enjoy your time in London.
    Good luck with your English!



  • 11 Januari 2015 - 19:38

    Elise :

    Hoi Deborah,
    Heel veel plezier in Londen! Hopelijk ga je het er erg naar je zin hebben en ga je Mike en thuis niet teveel missen!
    Have fun!
    Groetjes van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

London, baby!

Op zondag 11 januari vertrek ik voor 4 weekjes naar LONDEN!

Na een beetje vast te hebben gezeten in mijn 'wie & wat ben ik', heb ik besloten om mijn baan op te zeggen en uit te gaan zoeken wat ik wil gaan doen. Engels leren en een tijdje de hort op gaan stond hoog bovenaan mijn lijstje, dus ik dacht: waarom deze twee niet combineren? Na een tijdje twijfelen tussen LA en Londen, heb ik uiteindelijk voor Londen gekozen. Voor degenen die mij goed kennen, weten waarom: ik ben heimwee-achtig en wil graag veel contact met thuis houden (ookal ben ik maar een weekend weg). Met het tijdsverschil Amerika/Nederland wordt dit best ingewikkeld, en wat dat betreft is Londen naast de deur :) Voor mij dus ideaal, want zo kom ik toch een beetje los van thuis, ben ik volledig op mijzelf aangewezen, maar zijn mijn familie en vriend toch op een snel overbrugbare afstand (soms zit het tussen de oren, hè?).

Van zondag 11 januari tot zondag 8 februari verblijf ik in een gastgezin in Londen, ik weet momenteel nog niet precies waar. Ik ga 5 dagen per week 4,5 uur per dag naar school om Engelse les te volgen, en de tijd daarbuiten heb ik lekker voor mijzelf! Via de website van de organisatie waar ik mee reis, EF, heb ik al een aantal 'vrienden' gemaakt, van Chili tot Italië en van Zwitserland tot Brazilië. Supergaaf!

Ik heb er onwijs veel zin in, en ookal zijn het 'MAAR' 4 weken, ik weet dat een aantal mensen het leuk vinden om op de hoogte te blijven en ik vind het leuk om jullie op de hoogte te houden!!

Tot 11 januari :)

Liefs, Deborah

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2015

See you next time, London!

02 Februari 2015

Landan's calling

28 Januari 2015

Time flies!

23 Januari 2015

Lovely London

18 Januari 2015

Life is good
Deborah

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 20117

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 08 Februari 2015

London, baby!

Landen bezocht: